Kiek kainuoja interneto svetainė

Alex Monaco Adf studijos (į)kūrėjas, bestselerio „Laimingi šunsnukiai“ autorius

Patarimas: neklausk interneto svetainės kūrėjų, kiek kainuoja svetainė! Šį klausimą, jei ir galima užduoti, tai verčiau jau patį paskutinį. Mat jeigu teiraudamasis skirtingų įmonės kainų, žymėsitės jas ant lapelio, galų gale beliks tik pasirinkti tą įmonę, kuri darbą atliks pigiausiai. Bet argi tai naudinga?

Jei planuoji investuoti nedaug, turi žinoti – svetainė, už kurią sumokėta gan mažai, tampa per brangia po to, kai paaiškėja, kad ji neuždirbo nei cento.

Dabar supranti, kodėl siūlau susitelkti ne į kainą? Bet į ką reikėtų atkreipti dėmesį? – paklausi. Atsakysiu!

SALDAINIS IR TRUMPALAIKIS MALONUMAS

Pirkdami saldainį parduotuvėje žinote, kad jį valgydami patirsite jau pažįstamą skonį – laikiną malonumą. Su interneto svetaine, firminio stiliaus elementais viskas yra kitaip. Svetainė didina pardavimus, taigi, ją įsigiję galite mėgautis ilgiau nei mėgautumėtės saldainiu. Žymiai ilgiau. Žyyyyyyyyymiai ilgiau. Be to, jūs galėsite dar ir rinkti derlių. Taigi tai nėra toks trumpalaikis malonumas kaip saldainis. Todėl rinkdamiesi svetainių kūrėjus turite suprasti, kad geriau ne skaičiuoti mintyse, kiek kainuos svetainė, bet skaičiuoti, kiek ji mums atneš naudos.

Asmeniškai man svetainė yra mylimiausias reklamos įrankis, kuris iš tiesų veikia ir padeda pasiekti tikslus. Jeigu nebūtų svetainių, vargu ar būčiau Alex Monaco. Tad jeigu paskaičiuotume sąnaudas ir pelną, kurį uždirbau padedamas svetainės, gautume įdomų skaičių. Mano svetainė www.adf.lt man atsipirko mažiausiai 10 tūkstančių kartų. Mažiausiai! O kiek jūs galėtumėte mokėti už svetainę, jeigu žinotumėte, kad ji atsipirks kelis šimtus kartų? Vieną tūkstantį? Dešimt tūkstančių eurų? Ar jums būtų gaila investuoti dar daugiau pinigų, jeigu žinotumėte, kad tie pinigai ne tik sugrįš, bet ir uždirbs žymiai daugiau nei investavote?

Tik kyla klausimas: kaip žinoti, kad svetainė iš tiesų atsipirks? Kad ne tik atsipirks, bet ir uždirbs? Negi uždirbti galima tik kuo daugiau investavus? Juk jūs žinote, kad didelės investicijos ne visada garantuoja sėkmę. Tačiau galite atlikti veiksmus, kurie būtent dabar garantuos investuotų pinigų sugrįžimą. Tam jums reikia žinoti teisingus klausimus.

Paklauskite interneto svetainių kūrėjų „Ar galite man sukurti įrankį verslui, kuris padidintų pardavimus?“. Taip pat galite paklausti: „Kaip galite garantuoti, kad investuoti į svetainės atnaujinimą pinigai sugrįš?“ arba „Kaip greitai pinigai atsipirks?“, „Kiek mažiausiai reikia investuoti, kad gaučiau rezultatą?“. Gali būti, kad paklausti šių klausimų, specialistai neturės, ką atsakyti. Būtent tokių žmonių jums ir nereikia, juk neieškote specialistų, kurie kuria dizainą tik dėl dizaino?

Iš anksto perspėju, kad gali atsirasti „profesionalų“, kurie nesupras, ko norite, kurie juoksis iš jūsų užduotų klausimų. Bet jums juk svarbiausia pasiekti užsibrėžtą tikslą, ar ne? Todėl nekreipkite dėmesio, jeigu kažkas nesupras, ko klausiate. Tiesiog tokie „specialistai“ neverti jūsų projekto. Velniop juos!