Ką reikia žinoti prieš kuriant efektyvią interneto svetainę: Kiek kainuoja interneto svetainė?

, Ką reikia žinoti prieš kuriant efektyvią interneto svetainę: Kiek kainuoja interneto svetainė?

Nevyniosiu į vatą. Pradėsiu nuo patarimo: neklausk svetainės kūrėjų, kiek kainuoja svetainė!

Šį klausimą, jei ir galima užduoti,  tai verčiau jau patį paskutinį. Pasakysiu kodėl… Matai, jei teiraudamasis skirtingų įmonės kainų, žymėsi jas ant lapelio, galų gale beliks tik pasirinkti tą įmonę, kuri darbą atliks pigiausiai. Bet argi tai naudinga? Todėl čia tikrai geriausia frazė: Jei planuoji investuoti nedaug, turi žinoti – svetainė, už kurią sumokėta gan mažai, tampa per brangia po to, kai paaiškėja, kad ji neuždirbo nei cento.

Dabar supranti, kodėl siūlau susitelkti ne į kainą?

Bet į ką reikėtų atkreipti dėmesį? – paklausi. Atsakysiu! Tik pradėkime nuo metaforos!

Ko norite, saldainio (trumpalaikio malonumo) ar ilgalaikio malonumo, kuris truks daugiau nei 3 metus?  

Pirkdami saldainį parduotuvėje žinote, kad jį valgydami patirsite laikiną malonumą. Su interneto svetaine, viskas yra kitaip. Svetainė didina pardavimus, taigi, ją įsigiję, galite mėgautis ilgiau nei mėgautumėtės saldainiu. Žymiai ilgiau. Žyyyyyyyyymiai ilgiau. Be to, jūs galėsite dar ir rinkti derlių. Taigi, tai nėra toks trumpalaikis malonumas kaip saldainis. Todėl rinkdamiesi svetainių kūrėjus, turite suprasti, kad geriau neskaičiuoti mintyse, kiek kainuos svetainė, bet skaičiuoti, kiek ji mums atneš naudos, bei kiek ilgai ji generuos pinigus. 

Asmeniškai man, svetainė yra mylimiausias reklamos įrankis, kuris iš tiesų veikia ir padeda pasiekti tikslus. Jeigu nebūtų svetainių, vargu ar būčiau Alex Monaco. Todėl, kad www.adf.lt svetainės dėka (svetainės kurioje šiuo metu esi), man pavyko susipažinti su investiciniu fondu Paivot captal, bei daugybę užsieniečių, kurie tapo mano klientais, o vėliau draugais. Tad jeigu paskaičiuotume sąnaudas ir pelną, kurį uždirbau turėdamas www.adf.lt, gautume didelį skaičių. O taip, mano svetainė www.adf.lt man atsipirko mažiausiai 1000 kartų. MAŽIAUSIAI! O kiek jūs galėtumėte mokėti už svetainę, jeigu žinotumėte, kad ji atsipirks kelis šimtus kartų? Vieną tūkstantį? Dešimt tūkstančių eurų? Ar jums būtų gaila investuoti dar daugiau pinigų, jeigu žinotumėte, kad tie pinigai ne tik sugrįš, bet ir uždirbs žymiai daugiau nei investavote?

Tik kyla klausimas: kaip žinoti, kad svetainė iš tiesų atsipirks? Kad ne tik atsipirks, bet ir uždirbs? Negi uždirbti galima tik kuo daugiau investavus? Juk jūs žinote, kad didelės investicijos, ne visada garantuoja sėkmę. Tačiau galite atlikti veiksmus, kurie būtent dabar garantuos investuotų pinigų sugrįžimą. Tam Jums reikia žinoti teisingus klausimus:

Klausimas nr. 1: Kaip investavus kuo mažiau, uždirbti kuo daugiau?

Kaip Jums šis klausimas?

DĖMESIO: kalbame tik apie skaitmeninio įvaizdžio įtaką, pardavimus. Taip, nesu verslo patarėjas, tačiau esu labiausiai patyręs skaitmeninio įvaizdžio patarėjas Lietuvoje, dirbęs su Monami, Vilniaus universitete, Top Sport ir daugybę kitų. Todėl žinau protingiausius būdus. Taigi, remiantis į mano žinias, prieiname prie klausimo nr. 2! 

Klausimas nr. 2: Kaip investavus kuo mažiau, uždirbti kuo daugiau?

Šį klausimą turėtumėt užduoti svetainių kūrėjams, kurie ruošiasi sukurti Jūsų tinklalapį.
O taip, paklauskite jų: „Ar galite man sukurti įrankį verslui, kuris padidintų pardavimus?“.

Dar, galite paklausti: „Kaip galite garantuoti, kad investuoti pinigai į svetainės atnaujinimą sugrįš?“ Arba „Kaip greitai pinigai atsipirks?“, „Kiek mažiausiai reikia investuoti, kad gaučiau rezultatą?“.

Iš anksto perspėju, kad gali atsirasti “svetainių kūrėjų“, kurie nesupras, ko norite, kurie juoksis iš jūsų užduotų klausimų. Bet Jums juk svarbiausia pasiekti užsibrėžtą tikslą, ar ne? Todėl nekreipkite dėmesio, jeigu kažkas nesupras, ko klausiate. Tiesiog tokie “specialistai“ neverti Jūsų projekto. Velniop juos!

Nekalbu apie visus. Kalbu tik apie tuos, kurie klaidingai supranta dizaino užduotis.

– O kas yra dizainas? – įsiterps vienas iš skaitytojų. Turiu atsakymą! Geras dizaino sprendimas yra tuomet, kai jis neša aiškią naudą – parduoda, suteikia vertes. Tiksliau, geras dizainas yra tas, kuris atlieka komercinę funkciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susipažinkime!

Palikite savo el. Pasto duomenis ir telefono numerį. Susisieksime netrukus!