Skip to content
Pirmas » News » Prognozės dėl dirbtinio intelekto revoliucijos e. komercijoje

Prognozės dėl dirbtinio intelekto revoliucijos e. komercijoje

Dirbtinis intelektas ateitis komercijoje

Dirbtinis intelektas (DI) sparčiai keičia e. komercijos kraštovaizdį, ir tai įtakos visus mūsų verslus. Todėl gerai būtų numatyti, kas įvyks ateityje. Siūlau pasidomėti prognozėmis.

Štai kelios svarbiausios DI prognozės:

1. 2027 metai: Personalizacijos proveržis

Tikėtina, kad iki 2027 metų DI įrankiai bus tokie pažangūs, kad galės realiu laiku analizuoti vartotojų elgseną ir teikti individualizuotus pasiūlymus. Vartotojai pradės gauti dar tikslesnes rekomendacijas, todėl jų patirtis taps labiau suasmeninta.

2. 2030 metai: Automatizuotos kampanijos

Iki 2030 metų prognozuojama, kad daugelis rinkodaros procesų bus visiškai automatizuoti. DI galės ne tik kurti turinį, bet ir valdyti socialinės žiniasklaidos kampanijas, optimizuoti reklamas ir analizuoti rezultatus. Tai sumažins darbo krūvį rinkodaros specialistams ir leis jiems sutelkti dėmesį į strateginius sprendimus.

3. 2035 metai: Bendravimas su DI

Ateityje, tikėtina, kad klientai galės bendrauti su DI agentais taip, kaip bendrauja su žmonėmis. Iki 2035 metų prognozuojama, kad DI gali tapti įprastu kontaktiniu tašku vartotojams, gebančiu teikti informaciją, spręsti problemas ir net užsakymus.

Kitais žodžiais, ateityje apsilankę www puslapiuose, jūs matysite žmogaus veidą (dirbtinio intelekto programą), kuri klaus jūsų, ko norite, ir vos tik išgirdusi, rodys produktą ekrane. Jūs galėsite naršyti puslapiuose balsu arba valdyti juos akimis, judindami į šonus.

4. 2035 metai: Automatizuoti pardavimai ir etikos laužymas

Atsiras dirbtinio intelekto sistemos, kurios pačios sukurs reklamą, suras pirkėjus ir atliks pardavimus. Kol kas DI tik kuria reklamos idėjas, tačiau negali įgyvendinti savo idėjų fiziškai dėl etinių ir teisinių aspektų.

Kai dirbtinis intelektas galės kurti reklamas ir savarankiškai susisiekti su klientais, iškils šios problemos:

  1. Privatumo pažeidimai: DI gali rinkti ir analizuoti asmeninę informaciją, kas gali kelti grėsmę vartotojų privatumui.
  2. Manipuliacija: DI galėtų manipuliuoti vartotojais, kurdama reklamas, kurios apgaulingai atspindi produktus ar paslaugas.
  3. Dezinformacija: Galimybė skleisti neteisingą informaciją arba manipuliuoti duomenimis gali padidėti, jei DI bus naudojamas reklamos tikslais.
  4. Etiniai klausimai: Atsakomybės už rinkodaros veiksmus nebuvimas gali sukelti etinius klausimus, pvz., kaip elgtis su pažeidžiamomis grupėmis.
  5. Darbo vietų praradimas: Automatizavimas gali sumažinti darbo vietų skaičių rinkodaros srityje, nes DI galėtų atlikti užduotis, anksčiau atliekamas žmonių.
  6. Reguliavimo iššūkiai: Rinkodaros reguliavimas gali tapti sudėtingesnis, nes DI gali veikti greičiau nei įstatymai, skirti juos kontroliuoti.
  7. Pasitikėjimo praradimas: Vartotojai gali pradėti nepasitikėti reklama, jei jie nesuvoks, ar komunikacija yra vykdoma žmogaus, ar DI.

5. 2050 metai:?💥

Kol kas mes nežinome tolimesnių prognozių. DI gali pasukti bet kuria kryptimi, ir žmogaus protas yra per mažas, kad numatytų, kas bus už 30 metų. Mūsų anūkai gyvens įdomiame amžiuje.

Išvados

Dirbtinis intelektas neabejotinai pakeis e. komercijos ateitį. Nors jis gali automatizuoti daugelį procesų, rinkodaros specialistai ir toliau turės svarbų vaidmenį, prisidėdami prie kūrybinių sprendimų ir strategijų.

Tačiau reikia suprasti, kad per artimiausius 10 metų atsiras daugybė naujų profesijų, dėl ko žmogui vis dar bus kur dirbti.

Taip pat skaitykite: