Lokalus SEO (Local Search Engine Optimization, arba vietinis SEO) yra speciali strategija, padedanti svetainėms lengviau pakilti į aukščiausias pozicijas tam tikruose miestuose ar vietovėse, kur siekiama parduoti daugiau produktų ar paslaugų.
Tai reiškia, kad jei norite pritraukti klientų iš konkrečios geografinės vietovės arba turite fizinę parduotuvę, turėtumėte naudoti ne tik standartinį arba globalų SEO.
Kuo skiriasi lokalus SEO nuo globalaus SEO?
Nors tradicinis SEO siekia pagerinti jūsų svetainės matomumą nacionaliniu ar globaliu mastu, lokalus SEO orientuojasi į jūsų matomumo pagerinimą vietinių paieškų rezultatuose.
Koks yra didžiausias lokalaus SEO pranašumas?
Didžiausias lokalaus SEO pranašumas yra tai, kad su juo lengviau pasiekti aukščiausias pozicijas „Google“ ir kitose paieškos sistemose.
Pavyzdžiui, jei norite, kad jus rastų pagal raktinį žodį „batai“ arba „batai Amerikoje“, jums gali kilti sunkumų. Daugybė įmonių siekia pritraukti klientus naudodamos globalų SEO, tačiau konkurencija yra didelė. Todėl verta naudoti lokalų SEO. Šiuo atveju jums reikėtų prie žodžio „batai“ pridėti savo miesto pavadinimą, kuriame yra jūsų parduotuvė. Nors peržiūrų skaičius gali būti mažesnis, pasieksite tuos, kurie yra jūsų mieste, o tai yra labai vertinga.
Kitas lokalaus SEO pranašumas yra tas, kad klientai, kurie jus randa per vietinius raktinius žodžius, yra labiau linkę pirkti. Kadangi esate arti, galite pasiūlyti greitesnį aptarnavimą nei pardavėjai kitame mieste. Kitaip tariant, lokalus SEO gali padidinti konversijos rodiklį.
🏆 Daugiau privalumų:
➕ Lengviau pasiekti aukščiausias pozicijas „Google“ ir kitose paieškos sistemose.
➕ Padidėja konversijos rodiklis
➕ Potencialių klientų padidėjimas (Nėra geresnio kliento už tą, kuris gyvena šalia)
➕ Pasitikėjimo ir patikimumo didinimas (Kai esi šalia, tavimi pasitiki labiau)
➕ Tikslinga reklama (Geriau reklamuotis tiems, kurie yra šalia, nei tiems, kurie už „jūrų marių“)
➕ Bendruomenės įsitraukimas
➕ Reklama iš „lūpų į lūpas“ (Kartais tave rekomenduoja tik dėl to, kad esi šalia)
Lokalus SEO filosofija
Kuo „lokalesni“ yra jūsų raktiniai žodžiai, tuo lengviau pasiekti vietinį pirkėją. Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad teikiate automobilių plovimo paslaugą Jonavos gatvėje Kaune. Jei jūsų svetainėje naudojamas raktinis žodis „Plovykla Kaune, Jonavos gatvėje“, jums nereikės naudotis įvairiomis strategijomis (pvz., pirkti daug nuorodų ar rašyti ilgų straipsnių). Kad jūsų svetainė būtų aukščiau paieškos rezultatuose, tereikės padirbėti su raktiniais žodžiais ir techniniu SEO.
Svarbus patarimas dėl lokalaus SEO
Jeigu tik pradedate didinti savo puslapio lankomumą, protingiausia pradėti nuo lokalaus SEO, ypač jei neturite daug investicijų. Tačiau anksčiau ar vėliau jums reikėtų pagalvoti ir apie globalų SEO.
Apskritai, niekada nesusikoncentruokite tik į vieną tašką ar vietovę. Būkite lankstūs ir naudokite įvairias strategijas.