Taip, nuorodos veikia, tačiau kitaip nei prieš kelerius metus.
Norint suprasti, kas iš tiesų vyksta, siūlome pasidomėti, ką apie tai sako specialistai, dirbantys „Google“ ir SEO kompanijose.
Pradėsime nuo „Google“ įmonėje dirbančio analitiko Gary Illyes.
Gary Illyes darbas yra informuoti apie naujienas, susijusias su „Google“ paieškos varikliu. 2024 metais Gary Illyes buvo pakviestas į Bulgarijoje vykstančią konferenciją, skirtą paieškos variklių temai. Šiame renginyje jis pareiškė, kad „Google“ naudojamos nuorodos jau nėra tokios svarbios. Tačiau, kai vienas iš konferencijos dalyvių paskelbė apie tai viešai, Gary Illyes parašė: „Aš neturėjau to sakyti… Aš tikrai neturėjau to sakyti.“
Taigi, iki šiol nėra aišku, kokia yra „Google“ pozicija šiuo klausimu, todėl siūlau atsižvelgti į tai, ką sako kiti specialistai.
Remiantis tyrimu, kurį atliko „Authority Hacker“, paaiškėjo, kad pirmosiose „Google“ paieškos pozicijose dažniausiai yra tos svetainės, kurios turi daugiau atgalinių nuorodų. (Tyrimo metu buvo analizuota daugiau nei milijonas nuorodų.) Tyrimas nustatė, kad 8 iš 10 puslapių patyrė padidėjimą, kuris buvo susijęs su naujų nuorodų sukūrimu.
➡️ 2024 metais 92% rinkodaros specialistų vis dar mano, kad nuorodų kūrimas bus efektyvus dar mažiausiai penkerius metus.
➡️ 46% rinkodaros specialistų kasmet išleidžia apie 10 000 dolerių nuorodų kūrimui. (Aira)
➡️ Be atgalinių nuorodų labai sudėtinga padidinti autoritetą (DR). Todėl daugiau nei 65% rinkodaros specialistų nuolat ieško naujų galimybių, kad gautų kuo daugiau nuorodų.
➡️ Be atgalinių nuorodų labai sudėtinga padidinti autoritetą (DR). Todėl daugiau nei 65% rinkodaros specialistų nuolat ieško naujų galimybių, kad gautų kuo daugiau nuorodų.
Reziume
Kolkas Google atsovai nera pateike aiskaus oficiaiaus pranesmo ar tikrai tikrai nuorodos nera svarbios paieskoms, taciau mes manome kad 2024 metais nuorodos turi siek tiek mazesne svarba nei pries desimtemeti. As pats esu SEO ekpertas ir mes sugebama pakliuti i pirmas pozicijas be nuorodu, jeigu konkurencija nera stirpi. Taciau jeigu konkurencija yra stipri, nuorodos butinos.
2024 metais svarbu:
1. Raktinių žodžių paieška ir optimizacija: Procesas, kai naudojate svarbius raktinius žodžius. Raktiniai žodžiai padeda paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra jūsų svetainė. Be raktinių žodžių optimizacijos niekas neras…
2. Kokybiškas turinys: „Google“ nori rodyti naudotojams aukštos kokybės, informatyvų ir aktualų turinį.
3. Atgalinės nuorodos: Kuo daugiau aukštos kokybės atgalinių nuorodų turite, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų svetainė pakils į aukštesnes pozicijas.
4. Techninis SEO: Techniniai jūsų svetainės aspektai, tokie kaip svetainės greitis, pritaikymas mobiliesiems įrenginiams ir indeksavimas. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra techniškai tvarkinga, kad paieškos sistemos galėtų lengvai ją indeksuoti ir suprasti jūsų turinį.
5. Naudotojo patirtis (UX): Dizainas turi būti patogus ir naudingas.
Beje, šiame straipsnyje daugiausia kalbėjome apie „Google“ paieškos sistemą, tačiau nereikėtų pamiršti ir kitų paieškos sistemų, kurios taip pat vertina atgalines nuorodas ir rūšiuoja svetaines pagal įvairius parametrus. Todėl galime teigti, kad nuorodos vis dar turi didžiulę įtaką. |