Skip to content
Pirmas » News » Geriausi rinkodaros specialistai pasaulyje (2024)

Geriausi rinkodaros specialistai pasaulyje (2024)

Geriausi rinkodaros specialistai pasaulyje

Šiame straipsnyje apžvelgsime geriausius rinkodaros specialistus pasaulyje.

Neil Patel

Neil Patel yra vienas iš labiausiai žinomų skaitmeninės rinkodaros ekspertų. Jis įgijo puikią reputaciją dėl to, kad nevynioja į vatą ir visuomet nemokamai dalijasi vertinga informacija.

Svarbu paminėti ir Neil Patel blogą, kuris yra vertinamas dėl praktiškų patarimų, grindžiamų tyrimais.

Be to, Neil Patel tapo žinomas dėl sukurtų itin naudingų SEO įrankių, kurie padeda analizuoti svetaines. Šie įrankiai padėjo Patelui uždirbti pirmąjį milijoną, kurį jis reinvestavo į savo įmonę.

Pasiekimai socialiniuose tinkluose:

Facebook: Apie 300,000 sekėjų. Twitter: Apie 580,000 sekėjų.LinkedIn: Apie 650,000 sekėjų.Facebook: Apie 300,000 sekėjų.

Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk, geriau žinomas kaip Gary Vee, yra „VaynerMedia“ įkūrėjas. Jis yra žinomas dėl išskirtinio pozityvumo bei nuoširdumo. Vaynerchuk kasdien dalijasi praktiniais patarimais apie socialinius tinklus ir turinio kūrimą. Jo energija ir aistra rinkodarai įkvėpia daugelį verslininkų ir rinkodaros specialistų.

Jis turi didelę sekėjų bazę įvairiuose socialiniuose tinkluose:

Instagram: Apie 550,000 sekėjų.

Twitter: Apie 580,000 sekėjų.

LinkedIn: Apie 650,000 sekėjų.

Facebook: Apie 1,5 milijono sekėjų. Twitter: Apie 2,5 milijono sekėjų.LinkedIn: Apie 1,5 milijono sekėjų.Facebook: Apie 1,5 milijono sekėjų.

Gary Vaynerchuk pradėjo savo kelionę kaip „Wine Library“ vadovas, šeimos vyno parduotuvėje. Jis sukūrė „Wine Library TV“, internetinį vlogą, kuris greitai įgijo populiarumą dėl emocionalaus turinio. Vaynerchuk naudojo socialinius tinklus ir vaizdo turinį, kad pritrauktų klientus ir didintų pardavimus, tai padėjo jam sukurti reputaciją kaip novatoriškam rinkodaros specialistui.

Seth Godin

Seth Godin yra rinkodaros Dievas ir bestselerių autorius, parašęs tokius hitus kaip „Purple Cow“ ir „This Is Marketing“.

Seth Godin lankėsi Lietuvoje 2019 metų spalio mėnesį. Jo vizitas buvo susijęs su „Growth Summit“ konferencija, kurioje jis pasidalijo savo įžvalgomis apie rinkodarą, inovacijas ir verslo augimą. Godino paskaitos ir seminarai buvo labai populiarūs ir sulaukė didelio susidomėjimo iš Lietuvos verslininkų bei rinkodaros specialistų.

Godin yra žinomas dėl savo kūrybiškumo ir inovatyvių požiūrių į rinkodarą, kurie skatina prekės ženklus kurti išskirtinį ir įtraukiantį turinį.

Godinas taip pat aktyviai rašo tinklaraštį, kuriame dalijasi savo mintimis ir patarimais. Jo tinklaraštis yra vienas iš labiausiai lankomų rinkodaros blogų, ir jame galima rasti daug naudingų įžvalgų, kurios padeda verslininkams ir kūrėjams rasti savo kelią. Visi šie veiksniai kartu prisidėjo prie to, kad Seth Godin tapo vienu iš žinomiausių ir gerbiamiausių rinkodaros specialistų pasaulyje.

Instagram: Apie 10 milijonų sekėjų.

Twitter: Apie 2,5 milijono sekėjų.

LinkedIn: Apie 1,5 milijono sekėjų.

Kiti rinkodaros specialistai

Ann Handley
Ann Handley yra „MarketingProfs“ turinio direktorė ir autorė, pripažinta turinio rinkodaros ekspertė. Handley yra žinoma dėl to, kad kuria įdomų ir vertingą turinį, kuris padeda prekės ženklams suartėti su auditorija.

Rand Fishkin
Rand Fishkin, „SparkToro“ įkūrėjas ir buvęs „Moz“ vadovas, yra gerai žinomas dėl savo indėlio į SEO ir skaitmeninės rinkodaros sritį. Fishkin nuolat dalijasi naujausiomis įžvalgomis apie paieškos variklių optimizavimą ir rinkodaros strategijas, padėdamas įmonėms geriau suprasti ir pasiekti savo auditoriją.

Mari Smith
Mari Smith, „Facebook“ rinkodaros ekspertė, yra žinoma dėl savo įžvalgų apie socialinės žiniasklaidos rinkodarą ir jos poveikį verslui. Smith teikia patarimus apie „Facebook“ reklamą ir strategijas, kurios padeda įmonėms pasiekti ir įsitraukti į savo tikslinę auditoriją.

Chris Brogan
Chris Brogan yra „Owner Media Group“ įkūrėjas ir autorius. Jis yra žinomas dėl profesionalių patarimų apie socialinę žiniasklaidą ir turinio rinkodarą. Brogan padeda prekės ženklams sukurti autentišką balsą ir efektyvią komunikaciją su savo auditorija.

Talia Wolf
Talia Wolf, „GetUplift“ įkūrėja, specializuojasi konversijos optimizavime. Wolf teikia vertingus patarimus, kaip optimizuoti svetaines ir rinkodaros kampanijas, kad jos teiktų klientams daugiau naudos.

Kaitlyn Bunker
Kaitlyn Bunker, „HubSpot“ rinkodaros specialistė, yra pripažinta dėl savo gebėjimo įgyvendinti sėkmingas inbound rinkodaros strategijas. Bunker teikia naudingų įžvalgų apie turinio kūrimą ir automatizavimą, padedančius įmonėms generuoti daugiau potencialių klientų.

Taip pat skaitykite: